SENJORAMS – mažesnio intensyvumo JOGA Kaune

Siekiant sulėtinti senėjimo procesus ir fizinį kūną išlaikyti stiprų, o protą aštrų, senovės išminčiai sukūrė vientisą ir paprastą jogos sistemą, grįstą penkiais principais:
1. Tinkami pratimai – Asanos;
2. Taisyklingas kvėpavimas – Pranajama;
3. Tinkamas atsipalaidavimas – Šavasana;
4. Tinkama mityba – Vegetarinė;
5. Pozityvus mąstymas ir meditacija – Vedanta ir dhyana.
Optimali sveikata, problemų, susijusių su senėjimu, sprendimas. Lavinama pusiasusvyra, fizinis kūnas – didinamas lankstumas, stiprinami raumenys, siekiama rasti pusiausvyrą – visa tai daro joga. Nepakankamas fizinis aktyvumas, paviršutinis kvėpavimas ir netaisyklinga mityba dažnai sukelia sveikatos problemas. Jogos pratimai, kvėpavimai padeda kūną atstatyti. Susitvarko miegas, atsiranda daugiau energijos, su laiku keičiasi mitybos įpročiai. „Ahimsa“ studija pritaiko nuolaidą senjorams: 8 k. abonementas tik 25 eurai. Atliekamos asnaos, pritaikytos senjorams.

Pamokos struktūra:
• Kvėpavimas (Pranajama);
• Koncentracijos ugdymas;
• Pratimai akims ir kaklui;
• Senjorams pritaikytos asanos.

Jogą veda kvalifikuota trenerė Vaiva Motiekaitytė, studijos „Ahimsa“ įkūrėja.

Antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 9.00 iki 10.00

www.ahimsa.lt

Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Išreikškite savo nuomonę ir taip padėkite mums tobulėti!
Patiko
Nepatiko