Ko reikia kaklui bei dekoltė?

Nors įprasta, kad moterys daugiausiai dėmesio skiria savo veido odos priežiūrai ar kūno linijų dailinimui, tačiau dažnai pamirštamos kaklo ir dekoltė sritys, kurios yra „tikros išdavikės“ – vienos pirmųjų išduoda tikrąjį amžių.

odos priežiūra

Taip yra dėl to, kad šiose vietose oda plonesnė ir jautresnė, o dėvint drabužius su iškirptėmis, kaklo bei dekoltė zonos būna atvertos, todėl gauna daugiau ultravioletinių saulės spindulių, vėjo bei šalčio.

Kad sulaukus tam tikro amžiaus nereikėtų skųstis dėl suglebusio kaklo ir nelygios dekoltė srities, kad nesibaimindamos galėtumėte vilkėti sukneles su gilesnėmis iškirptėmis, rūpintis reikia pradėti kuo anksčiau. Patarimais dalinasi kosmetologė Irena Baubinienė.

Kaklo oda labai lepi

Specialistė sako, kad norint išsaugoti odos grožį ir sveikatą, ja reikia ypatingai rūpintis, drėkinti, maitinti ir visada naudoti SPF apsaugą. Kaklo oda panaši į odą aplink akis. Ji beveik neturi riebalinių liaukų, o poodinis riebalinis sluoksnis yra labai plonas.

Tad priežiūra būtina, ir ji turi būti labai kokybiška, nes oda sensta ir greičiau „pavargsta“. Ypač kai visą laiką judinate galvą, kaklo raumenis tai įtempiate, tai atsipalaiduojate. Arba naršydamos ar kalbėdamos telefonu sėdite palenkusios galvas ir jei taip darote nuolat, kasdien, valandų valandas provokuojate raukšlių atsiradimą ne tik akių srityje, bet ir kaklo. Įprotis kūprintis, taip pat kenkia kaklo grožiui.

Tad, ko reikia mūsų kaklui bei dekoltė? Ogi to paties ko ir veidui: prausimo, tonizavimo, drėkinimo, maitinimo bei apsaugos. Ir neužmiršti svarbiausio, būtina atidžiai išsirinkti produktus savo kosmetinėje.

Norėdamos tinkamai pasirūpinti kaklo bei dekoltė oda, pirmiausia, turite pasirinkti kokybišką, jautriai odai skirtą valiklį. Kartą per savaitę naudoti švelnų šveitiklį, pavyzdžiui su švelniai veikiančiomis vaisių rūgštimis. Kadangi jūsų oda šiose srityse nėra tokia atspari ir elastinga, kaip veido, su ja turite elgtis itin atsargiai, todėl pasistenkite švaros procedūras atlikti kuo švelnesniais judesiais, naudojant minkštus vatos diskelius ar kitas priemones.

Būtinai ją drėkinkite drėkinamuoju kremu, jei neturite specialaus, naudokite įprastą skirtą veidui. Tačiau verta prisiminti, kad daugelio moterų veido oda riebi, mišri ar normali. O kaklo oda dažniausiai sausa, tad įprastas veido kremas tikrai ne visada tinkamas.

Jei norite, kad procedūra būtų efektyvesnė, kremą įtrinkite švelniais, masažuojamaisiais judesiais. Taip ne tik drėkinsite odą, bet ir išjudinsite limfos – iš organizmo toksinus šalinančio skysčio – tekėjimą, kuris suteiks stangrumo bei elastingumo odai.

Svarbu – tinkama pagalvė

Miegui rinkitės teisingą pagalvę, kad kaklas nebūtų užlaužtas miego metu. Norint, kad ant kaklo neatsirastų raukšlių, reikia miegoti ant nugaros. Yra specialios U raidės formos pagalvės (vadinamieji sprando rageliai), kurie pritaikyti miegoti tokia poza. Miegant ant nugaros, atsipalaiduoja sprando ir pečių raumenys, natūraliai ištempiamas kaklas. Na, o jei manot, jog tai ne Jums – miegokite bent ant žemos pagalvės ir kuo lygesnio paviršiaus.

Vakare, kai lepinsite kaklą, bei dekoltė maitinamuoju kremu, labai gerai jei jis bus emulsijos tekstūros, tepkite jį sukamaisiais judesiais iš apačios į viršų, nuo raktikaulių iki smakro. Kokios kaukės tiks kaklui ir dekoltė? Visos kurios tinka veidui, išskyrus tas kurios skirtos riebiai odai, kovai su bėrimais. Kiekvieną savaitę pamaitindama dekoltė bei kaklo odą kaukėmis, rezultatus pastebėsite jau po keleto mėnesių. Puiku jei prieš kaukės uždėjimą atliksite lengvą masažą, netampant odos, sukamaisiais judesiais, kremo tepimo linijomis – nuo apačios į viršų.

Pasilepinkite pratimais

Ar reikia daryti pratimus kaklui? Vienas geriausių kaklo ir dekoltė priežiūros būdų – mankšta, kurios metu suaktyvėjusi kraujotaka maitina odos ląsteles ir išlaiko ją sveiką bei elastingą. Norint turėti lygią dekoltė, turite mankštinti krūtinės ir nugaros raumenis bei atlikti jiems skirtus pratimus. Tai gali būti paprasčiausi prisitraukimai, nugaros tempimo pratimai. Prieš pradedant, geriausia pasikonsultuoti su savo srities specialistais, kurie parodys, kas efektyvu ir kaip judėti taisyklingai.

Kaklui skirta mankšta kiek lengvesnė, o ją atlikti galite bet kur: darbe, autobuse, kino teatre. Vos 2 pratimai per dieną užtikrins, kad Jūsų oda bus lygi ir stangri bei neleis jaudintis dėl per anksti atsiradusių senėjimo požymių.

Palenkite galvą į priekį, lėtai pasukti galvą į dešinę, po to į kairę. Sėdint tiesiai tarsi dėkite dešinę ausį ant dešinio peties, po to kairę ant kairiojo peties. Viską darykite lėtai. Palenkite galvą į priekį ir lėtai, labai lėtai pasukti kelis kartus galvą į kairę, į dešinę. Pratimus kartokite po 10 kartų. Arba pasinaudokite labai smagiu pratimu – paimkite į burną pieštuką ar lūpų blizgį ir juo rašykite žodžius.

Vengti priemonių su kai kuriais vitaminais

Tiek drėkinamuosius kremus, tiek ir kitą kosmetiką visada reikėtų rinktis itin atidžiai. Nors vitaminas C labai naudingas odai, nes gali padėti išvengti pigmentinių dėmių, taip pat stangrina odą ir užkerta kelią priešlaikiniam senėjimui, I. Baubinienės teigimu, saulėtomis dienomis reikėtų riboti tokios kosmetikos vartojimą. Ir net jei priemonių sudėtyje yra labai maža vitamino C dozė, būtina kartu naudoti apsauginius SPF kremus.

Vitaminas C yra labai jautrus karščiui ir šviesai – ypatingai UV spinduliams, todėl kontaktuodamas su tiesioginiais saulės spinduliais ne tik praranda gerąsias savybes, bet gali dirginti odą, sukelti alergiją.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Išreikškite savo nuomonę ir taip padėkite mums tobulėti!
Patiko
Nepatiko